Rejestracja

Rejestracja

Uprzejmie informujemy, że rejestracja na udział stacjonarny w konferencji Narodowe Wyzwania w Rolnictwie została zamknięta. Zapraszamy do rejestracji na udział online.

Rejestracja na udział online

(obejmuje dostęp do transmisji live oraz retransmisji sesji Narodowych Wyzwań w Rolnictwie)
  Pakiet Online
(bezpłatny po dokonaniu rejestracji)
dostęp do transmisji live sesji Narodowych Wyzwań w Rolnictwie TAK
dostęp do retransmisji sesji Narodowych Wyzwań w Rolnictwie TAK
udział stacjonarny w części konferencyjnej Narodowych Wyzwań w Rolnictwie NIE
udział w wieczornych gali oraz w bankiecie towarzyszącym Narodowym Wyzwaniom w Rolnictwie NIE
dostęp do części cateringowej (przerwy kawowe, lunch) NIE
dostęp do komunikatora (możliwość umawiania spotkań) TAK

Formularz dla mediów

(rejestracja dedykowana dziennikarzom, pracownikom oraz współpracownikom redakcji)

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: dostep@ptwp.pl
 
Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami:
1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?

Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej w zakładce Rejestracja.

2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?

Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
Nie przyjmujemy zgłoszeń drogą mailową lub telefoniczną.

3. Do kiedy trwa rejestracja?

Rejestracja na udział stacjonarny trwa do 26 października 2022 r. do godz. 14.00.
Rejestracja na udział online trwa do 27 października 2022 r. do godz. 16.00.

4. Jak wygląda proces rejestracji?

Po wejściu na stronę do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu.

• Mam już swoje konto:
Jeżeli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem - w przypadku braku hasła proszę skorzystać z opcji „Odzyskaj hasło”.
Po zalogowaniu się na konto należy sprawdzić poprawność danych osobowych i wybrać interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora).

• Nie posiadam konta:
W przypadku braku konta w systemie, należy przejść proces zakładania nowego konta tj. wpisania danych osobowych oraz utworzenia hasła. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Po aktywacji konta należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na wydarzenie.
Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora).

5. Czym jest kod aktywacyjny?

Kod aktywuje nowo utworzone konto. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb, który zostaje wysłany na podany adres mailowy.

6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?

Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.

7. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?

Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.

8. Czy wybór sesji jest obowiązkowy?

Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.

9. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?

Opcja Wybór Sesji jest dostępna na koncie uczestnika.

10. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?

Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.

11. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?

Na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem.
Dla rejestracji stacjonarnej wiadomość będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania (przed wejściem na wydarzenie).

12. Czy udział w konferencji jest bezpłatny?

Udział w konferencji Narodowe Wyzwania w Rolnictwie w formule online jest bezpłatny.
Udział w konferencji Narodowe Wyzwania w Rolnictwie w formule stacjonarnej jest bezpłatny dla wybranych przedstawicieli (patrz: Rejestracja na udział stacjonarny).

13. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?

Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.

14. W jaki sposób mogę zakupić pakiet?

W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone będą specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją trzy formy płatności: pobranie faktury proforma, przelewy24 lub płatność kartą.

15. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?

Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.

16. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?

Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.